Make The Call

2018 was al een gedenkwaardig jaar voor The Macallan, nadat ze de afgelopen twaalf jaar (!) hun nieuwe distillery in Schotland volledig hebben verbouwd; een zeer bijzondere, opvallende plek gesitueerd in een helling, gevormd naar authentieke Schotse heuvels. Heel de wereld wil deze exclusieve plek bezoeken – er is niet voor niets een enorme wachtrij. Nu verrast het whiskymerk ons opnieuw, met een droomachtige maar impactvolle campagne: Make The Call.

De druk van een grote beslissing kan soms enorm zijn, zeker wanneer succes binnen handbereik is. Is het wel de juiste keuze? Waar zijn we nu écht bang voor? Soms eindigen die complexe beslissingen uiteindelijk in het vermijden ervan. Terwijl het risico nemen juist kan leiden tot grotere successen. Dus: durf! Make the call! Be extraordinary! Dit is de boodschap van ons geliefde The Macallan die een speciale movie heeft gemaakt.

Het leuke aan dit verhaal is dat de movie is gemaakt door regisseur Juriaan Booij. Geboren en opgegroeid in Nederland! Samen met J Walter Thomson en RSA Films maakte hij een emotioneel visueel verhaal, stevig verankerd in de sfeer van fantasie. De campagne kostte maar liefst elf miljoen pond – en dat zie je. Het levert filmische schoonheid en verbluffende visuele effecten op. Bedoeld als symbool voor aanmoediging en vertrouwen voor degenen die dapper genoeg zijn om de grote beslissingen te durven en kunnen nemen en te laten zien dat moed en wijsheid nodig zijn om die beslissing te volgen. Want soms zijn gedurfde beslissingen nodig, om uit eindelijk een meer vervullend leven te bereiken.

Geef een reactie