iconic timepiece op het doek

Tag Heuer X The Gray Men

Tag Heuer heeft een samenwerking met Netflix aangekondigd voor hun nieuwe film van Joe & Anthony Russo: The Gray Man met Ryan Gosling in de hoofdrol, een TAG Heuer merkambassadeur die het gezicht is van de iconische TAG Heuer Carrera Three Hands. In de internationale spionagethriller is hij op de vlucht als huurmoordenaar Sierra Six, een personage dat het TAG Heuer motto belichaamt. Don’t crack under pressure.

The Gray Man ziet TAG Heuer merkambassadeur Ryan Gosling in zijn grootste rol tot nu toe, geregisseerd door het duo achter Avengers. Wanneer de meest bekwame agent van de CIA (Gosling) – wiens ware identiteit bij niemand bekend is – per ongeluk duistere geheimen van het agentschap onthult, zet een psychopathische voormalige collega (Chris Evans) een prijs op zijn hoofd, waardoor een wereldwijde klopjacht door internationale huurmoordenaars wordt ontketend. Regé-Jean Page, Ana de Armas, Jessica Henwick, Wagner Moura, Dhanush, Billy Bob Thornton, Alfre Woodard en Julia Butters spelen ook in de film.

En wat zou een elite-supermoordenaar tijdens een achtervolging anders dragen dan een TAG Heuer Carrera – het iconische uurwerk dat in eerste instantie werd ontworpen voor achtervolgingen met hoge snelheid op het racecircuit. Zoals elke respectabele agent weet, kunnen beslissingen in een fractie van een seconde een kwestie van leven of dood zijn. Maar net zo belangrijk voor een spion die zich in de schaduw verbergt, is het slanke, minimale, opgeruimde ontwerp – het bewijs dat uiterlijk ook dodelijk kan zijn. Toen het op het horloge van de Gray Man aankwam, moest het duidelijk zijn dat de TAG Heuer Carrera de enige keuze was – omdat het ‘het enige horloge is dat The Gray Man kan bijhouden’. De samenwerking omvat werk van de bekroonde fotografe Pari Dukovic, om Gosling vast te leggen als The Gray Man’s Sierra Six terwijl hij de TAG Heuer Carrera Three Hands aantrekt. Pari’s unieke lens op The Gray Man vormt de kern van de wereldwijde 360°-campagne, die in bijna 80 landen zal worden geactiveerd en tot leven zal worden gebracht in 150 TAG Heuer-retaillocaties, in print, OOH, innovatieve digitale en sociale plaatsingen, evenementen, en nog veel meer.