nieuwe geur

Philipp Plein’s NO LIMIT$

De Duitse ontwerper Philipp Plein startte rond 1998 zijn modelabel en is nu niet meer weg te denken uit menig winkelstraat. Doodshoofden, diamonds en gouden auto’s zijn kenmerkend voor zijn ontwerpen en sterren als Paris Hilton, Ronaldo en Madonna lopen weg met zijn excentrieke designs. Het succes van zijn wereldwijde merk is te danken aan zijn keiharde werken en het nastreven van een droom: rijk worden. Dat hij geen grenzen kent, op welk vlak dan ook, bewijst hij opnieuw met de lancering van zijn nieuwste herengeur NO LIMIT$ welke hij afgelopen week in Amsterdam heeft gelanceerd.

Foto Frederik Jacobovits

De naam NO LIMIT$ staat voor de duizend levens van Philipp Plein, in een wereld waarin hij zelf de spelregels bepaalt met grenzeloze mogelijkheden, onbeperkte macht, geld, succes en plezier. De geur is dan ook omgeven door het ultieme symbool van rijkdom: een onbeperkte zwarte creditcard.

Foto Frederik Jacobovits

Philipp Plein zelf schittert in de campagne van NO LIMIT$ die lijkt op een teaser voor een superheldenfilm. De campagne is onder meer geschoten in zijn huis in Cannes en omgeven met geld, mooie vrouwen, auto’s en actie. Een parfum die je de adrenaline van het wilde leven van Philipp Plein laat voelen. De geur is kruidig en houtachtig met dierlijke accenten. Exclusief verkrijgbaar bij ICI PARIS XL voor €98 voor 90 ml