Een ode aan vriendschap en familie
Exclusieve samenwerking tussen AMI en PUMA
Frans modehuis AMI en PUMA gaan een exclusieve samenwerking aan waarin maatwerk en innovatief sportswear design naadloos met elkaar zijn verweven. De collectie en campagne, met daarin Romeo Beckham en Mia Regan, zijn gebaseerd op het geluk wat je haalt uit de mensen die het dichtst bij je staan. De collectie wordt uitgebracht op 19 maart.
De debuutcollectie van PUMA x AMI is geïnspireerd door een nieuw tijdperk – een tijdperk dat niet past bij één specifiek gender, individu of uiterlijk. Eén die onze huidige opvattingen uitdaagt en waarin het niet draait om jou als individu, maar om dankbaar te zijn voor de ‘crew’ waarmee je jezelf omringt, namelijk vrienden en familie. “De samenwerking met AMI was een no-brainer. De naam betekent letterlijk ‘vriend’ en dat is waar PUMA voor staat: een gemeenschap, een familie”, zegt Adam Petrick, Global Director of Marketing van PUMA. “We voelen ons enorm vereerd om samen te kunnen werken met een creatieve geest als Alexandre die de opleving van klassieke sportswear silhouetten echt begrijpt, evenals het creëren van een community door een positieve boodschap uit te dragen.
Romeo Beckham en Mia Regan zijn te zien in de wereldwijde campagne, gemaakt door fotograaf Eddie Wrey. “Wat ik het mooiste aan hen vind, is hun energie en individuele stijl. En ze zijn duidelijk verliefd. Romeo en Mia representeren fantastisch de geest van de collectie”, zegt Mattiussi over de keuze van de merken voor dit koppel als de gezichten van hun campagne.
Diverse collectie
De collectie bestaat uit enkele van PUMA’s klassieke sneaker silhouetten zoals de Slipstream Lo, Suede Crepe en de nieuw uitgebrachte Suede Mayu. De kleding bestaat uit t-shirts, polo’s, jassen, hoodies, shorts, crews, broeken en (sport-) bh’s die perfect mixen en matchen tot een volledige garderobe. Maar de samenwerking zou niet compleet zijn zonder de accessoires: een bucket hat, curve caps, schoudertassen en een gripbag.