BEYOND THE EDGE

KIJK MEE ACHTER DE SCHERMEN VAN DE AQUARACER PROFESSIONAL 300

Ter gelegenheid van de lancering van de nieuwe TAG HEUER Aquaracer Professional 300-collectie, die werd onthuld op Watches and Wonders Genève 2021 en die nu verkrijgbaar is in de winkels, onthult het Zwitserse merk een ongekende blik achter de schermen van de coole reclamecampagne! Kijk mee.

TAG Heuer blijft de lat steeds hoger leggen als het gaat om de esthetiek rond verfijnde uurwerken. In de meeslepende video van de jonge Zwitserse filmmaker Jonas Egi verkennen drie topsporters hun eigen grenzen. De Amerikaanse waterman Kai Lenny, al lang een TAG Heuer-ambassadeur. De freediving-kampioen, videograaf en vriend van het merk Julie Gautier. En last but not least, de duiker Robin George. Je ziet hen in de video op de top van een gigantische golf, in de blauwe diepten van de oceaan, en vliegend door de lucht…

Deze extreme sportscènes, gefilmd in Nice, Frankrijk, Nazaré, Portugal en Hawaï, tarten bijna de natuur. Hoger, verder en dieper dan ooit tevoren. Wanneer je de grenzen verlegt van wat mogelijk is, stopt de tijd. Of liever gezegd, het vertraagt. In de psychologie wordt de staat van stroom, of ‘in de zone’ zijn, gedefinieerd als de ultieme prestatie, een staat van extreme focus. Het is een uniek gevoel om in het moment aanwezig te zijn. Buiten je comfortzone treden om de allerbeste versie van jezelf te bereiken: dit is een nieuwe perceptie van prestaties en een spirituele ervaring die kampioenen meer dan bekend is.

‘We zijn erg trots en verheugd om deze geweldige campagne te lanceren die gewijd is aan de lancering van de nieuwe TAG Heuer Aquaracer-collectie. Het idee achter de campagne is om de klant mee te nemen op een reis voorbij de grens van extreme sporten. We willen ons publiek inspireren door die speciale momenten te benadrukken waarop atleten van wereldklasse hun grenzen overschrijden en nieuwe dimensies betreden. Hierdoor kunnen we ook de ongelooflijke kwaliteiten van de nieuwe Aquaracer-reeks laten zien.’

George Ciz, Chief Marketing Officer voor TAG Heue