MOOI INITIATIEF

#StayHome with Acqua di Parma

Tijden van recessie brengen ons als mensen dichter bij elkaar. In deze turbulente tijd is dan ook meer dan ooit ruimte voor prachtige initiatieven, zoals we eerder al schreven over dit platform voor creatives. Vandaag nog meer nieuws over mooie campagnes die door de coronacrisis in het leven zijn geroepen: de solidariteitscampagne #StayHome van Acqua di Parma, waarmee het merk haar thuisland Italië steunt in de strijd tegen het coronavirus.

Het Huis staat bekend om zijn diepgewortelde liefde voor de Italiaanse Arte di Vivere. Om de kunst, natuur en cultuur van Italië in stand te houden voor de huidige en toekomstige generaties schenkt Acqua di Parma de opbrengst van de onlineverkoop van zijn Home collection en verzorgingsproducten integraal aan initiatieven die strijden tegen het coronavirus.

StayHome

De campagne #StayHome heeft betrekking op de producten uit de Home collection (geurkaarsen, -diffusers en geparfumeerd papier voor lades), de scheerproducten van de Barbiere-lijn, en verzorgingsproducten voor het lichaam en de handen.

‘De situatie in Italië is erg schrijnend en eist veel slachtoffers. Het was dan ook een logische en natuurlijke keuze voor Acqua di Parma om deze solidariteitsactie op touw te zetten. Met de #StayHome-campagne dragen wij ons steentje bij en tonen we onze liefde voor ons thuisland. De actie is een manier om in deze crisistijd concrete steun te bieden – zowel emotioneel als economisch. Ook tijdens deze noodtoestand kunnen we de schoonheid van ons land bewaren en de Italiaanse kunst, natuur en cultuur overal ter wereld in leven houden’, aldus Laura Burdese, directeur en CEO van Acqua di Parma.

Het Huis schenkt de opbrengst van de onlineverkoop van zijn Home collection en verzorgingsproducten integraal aan initiatieven die strijden tegen het coronavirus. Een prachtig doel!